Klantenservice: Betaling
Kan ik veilig betalen?
Ja, je betaalt steeds via een beveiligde website. Zie je het slotje bovenaan in je browser? Dat wil zeggen dat je transactiegegevens veilig worden verstuurd.
Kan ik met Bancontact betalen?
Ja, je kan betalen zowel met de kaart als met de Bancontact app of de app van je bank.
Kan ik met kredietkaart betalen?
Ja, dat is mogelijk. Je kan betalen met VISA, Mastercard of American Express.
Kan ik met overschrijving betalen?
Ja, dat kan! Vanaf we je betaling hebben ontvangen, verwerken we je bestelling.
Kan ik met maaltijdcheques betalen?
In onze winkels is dat mogelijk. In de webshop kan je helaas nog niet met maaltijdcheques betalen. Binnenkort zal dit wel mogelijk zijn.
Wat als ik dubbel heb betaald?
Dat is natuurlijk niet de bedoeling. Stuur een mail naar boekhouding@drinks.be en vermeld je referentienummer dat je vindt in de bevestigingsmail en onder ‘Mijn bestellingen’ in ‘Mijn account’. Het bedrag krijg je binnen 3 dagen terug op je rekening gestort.
Ik heb geen orderbevestiging ontvangen, wat nu?
Is je geld afgeschreven? Wacht dan een uurtje en kijk je spam-box even na. Heb je nog geen orderbevestiging ontvangen na een uur? Mail naar info@dentips.be en vermeld je referentienummer dat je vindt in de bevestigingsmail en onder ‘Mijn bestellingen’ in ‘Mijn account’.
Is je geld niet afgeschreven? Dan is je betaling niet gelukt en kan je opnieuw bestellen.